Poipu Sands at Poipu Kai #324

1565 Pe?e Road #324 , Koloa, HI 96756
2 Bedrooms 2 Bathrooms 6 Sleeps Poipu

Kauai Vacation Rentals is rated 4.43 out of 5. Based on 7 reviews from TripAdvisor, VRBO, Google, Booking.com and others.

Our luxurious Kauai vacation rentals at Poipu Sands offer spacious layouts, large covered lanais, a private heated resort swimming pool, community gas BBQs, on-site tennis courts, and more.

Centrally located in Poipu, adjacent to the Grand Hyatt Resort & Spa as well as Shipwreck’s beach, the Poipu Sands Resort is located within the heart of Poipu Kai, where easy walking paths link the master resort community to Brennecke’s and Poipu Beach. World class dining, golf, tennis, hiking, biking, and the beauty of many other of Kauai’s beaches are just a few minutes away.

All our Poipu Sands units are described, photographed and rated so you can pick the perfect island home for you and your family.

RESORT FEATURES

• Heated swimming pool
• Tennis courts
• Complimentary self parking
• Community gas BBQs
• Access to The Parrish Collection Concierge and Activities services
• 24 hour emergency contact and response
Daily maid service available (for additional charge)
• Check-in: 3:00 pm, check-out 10:00 am (late check-out upon availability for additional charge)

UNIT FEATURES

• Ocean view, one-level floor plan, approximately 1,640 square feet
• Second floor, one flights of stairs to entry, no elevator
• Interior Rating: Premier
• 2 bedrooms, 2 bathrooms
• Master Suite – partial ocean view, king bed, flat screen TV, full bath with jetted tub and walk-in shower, private lanai
• Second Bedroom – two queen beds, flat screen TV, shared full bath with walk-in shower
• TV/DVD/CD stereo in living room, queen sleeper sofa, large covered private lanai
• Fully equipped kitchen with granite counter tops, stainless appliances
• Wireless hi-speed internet, in-room safe
• Washer and dryer, open parking
• TA-081-602-3552-01
• GE-081-602-3552-01

  • Dryer
  • Washer
  • Heated Pool
  • Resort Parking - Unassigned
  • Jacuzzi
  • Resort Pool
  • Hot Tub
  • Beach Essentials
  • Wireless Internet
  • Free Parking
  • Ocean View
  • Water View
  • One Level Floor Plan
LEAVE A REVIEW
Scott R. says
July, 2021

Poipu Sands #324

Well appointed, clean unit on middle level with peekaboo views famous Shipwrecks Beach. Just a short walk along path shared with Grand Hyatt. Paradise awaits… highly recommend booking this condo at Poipu Sands today!!

Genevieve S. says
December, 2019

Amazing property!

Had the best experience staying here great location, great amenities, and an overall great experience!
Mahalo Genevieve for your 5-star review and comments. Glad to hear that you had such a great time. We are looking forward to hosting you again soon. A hui hou!
Pat & Darrin H. says
November, 2019

Excellent!
Karri W. says
July, 2019

Beautiful view!

Nice and quiet location. The condo has everything you need including beach gear. Pool is big, or you can walk to the beach. We would definitely stay here again.
SuitsMeColorado says
July, 2018

Unit 324 Poipu Sands

Poipu Sands is one of several condominiums in the Poipu Kai development area just west of the Grand Hyatt. Our family of four just stayed in Unit 324 for a week and loved it. Clean with updated appliances, Unit 324 was convenient, comfortable and close to everything. Would recommend to anyone interested in a south shore vacation on Kauai (a/k/a paradise). Booked this condo through Parrish Kauai who I highly recommend.
Mahalo SuitsMeColorado for your 5-stars and comments. We look forward to hosting you again soon. A hui hou.
Roland2908 says
June, 2018

Best rental during our trip

Very large condo; with new upgrades in the kitchen and bathrooms. Best equiped kitchen that we have seen. Condo complex is wonderful with huge gorgeous pool. Beach is right off the Hyatt, about a 3 minute walk. Beach chairs and high quality beach towels are provided for guest use. Beds are comfortable, bathrooms are extra large. No a/c and even with ceiling fans, it can be a bit warm at night. All-in-all, our best rental of our entire trip. Would love to go back soon.
Marborntorun says
July, 2016

Unit 324-Nice Condo, Dissapointing Management Company

My husband and I rented this condo at Poipu Sands for two weeks from the Parrish Collection. The booking process went well and we were looking forward to a relaxing stay at this property. Unfortunately that didn’t happen. We encountered a major problem as soon as we arrived. There were a great many roaches in the kitchen drawers, cabinets and under the sink. I called The Parrish office for help and they sent the property manager to the condo. She brought bait and sticky traps. I expressed concern that the traps might not be enough in this case and maybe the kitchen should be sprayed. She told us the unit had just been sprayed the day before. We spent the night only to find roaches still in the same areas of the kitchen and at least 10 caught in the sticky trap. I called the Parrish office again and told them we would like to move to a hotel for a few days until they got the problem under control. They agreed and said we wouldn’t be charged for the days we were out of the condo. We returned three days later to find roaches still in the kitchen. We were not happy since I would have expected them to try spraying while we were out of the unit. After another call to the office we were told the best solution to this problem would be for us to find another place to stay the next ten days since we were not satisfied with their efforts. They also changed their mind about refunding us for the days we were not in the condo. They would be charging us for 3 1/2 days, not just 1. We decided to leave since we didn’t want to waste any more of our vacation time trying to solve this issue. Since returning home, I’ve made a few phone calls and found out the condo was NOT sprayed the day before we arrived. In fact it hadn’t been sprayed for several months. Parrish didn’t seem to be aware of this and kept insisting they weren’t going to call pest control since the condo had been sprayed. If they had bothered to call the pest control office they would have found out the workers were not given the proper key to the unit by Parrish and weren’t able to enter. If they had made that one call this whole situation might have been avoided. I see this as a case of poor customer service and will not be renting any of their properties in the future.
Aloha Marborntorun, Again, we are extremely sorry you experienced island pests after your check-in. They are part of nature here and everywhere, but we do all we can do with preventative maintenance. Our properties are on a routine treatment and this unit was missed due to the previous long-term guest not wanting treatment during her stay. Unfortunately, just one missed treatment can allow the perimeter to weaken. Our Property Manager was honest and correct in stating we did have the unit sprayed before your arrival once we found out the treatment was missed. After a treatment, it is natural for the pests to become active before dying off. We had thought we got it in time and follow-up with housekeeping, but unfortunately it was not and again we apologize. Your stay was paid in full and we refunded all unused nights so you can enjoy Kauai elsewhere. Again, we apologize for any inconvenience and know that this experience is out of the norm for sure. Mahalo.
September 2021
S M T W T F S
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
$325
26
$325
27
$325
28
$325
29
$325
30
$325
   
October 2021
S M T W T F S
          01
$325
02
$325
03 04 05 06 07 08
$325
09
$325
10
$325
11
$325
12
$325
13
$325
14
$325
15
$325
16
$325
17
$325
18
$325
19
$325
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
November 2021
S M T W T F S
  01 02
$325
03
$325
04
$325
05
$325
06
$325
07
$325
08
$325
09
$325
10
$325
11
$325
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
December 2021
S M T W T F S
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
$475
20
$475
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
January 2022
S M T W T F S
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
February 2022
S M T W T F S
    01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          
March 2022
S M T W T F S
    01 02 03
$375
04
$375
05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
$375
24
$375
25
$375
26
$375
27
$375
28
$375
29
$375
30
$375
31    
April 2022
S M T W T F S
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
$475
17
$475
18
$475
19
$475
20
$475
21
$475
22
$475
23
$475
24
$475
25
$325
26
$325
27
$325
28
$325
29
$325
30
May 2022
S M T W T F S
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11
$325
12
$325
13 14
15 16 17
$325
18
$325
19
$325
20
$325
21
$325
22
$325
23
$325
24
$325
25
$325
26
$325
27
$325
28
$325
29
$325
30
$325
31
$325
       
June 2022
S M T W T F S
      01
$375
02
$375
03 04
05 06 07
$375
08
$375
09
$375
10
$375
11
$375
12
$375
13
$375
14
$375
15
$375
16
$375
17
$375
18
$375
19
$375
20
$375
21
$375
22
$375
23
$375
24
$375
25
$375
26
$375
27
$375
28
$375
29
$375
30
$375
   
July 2022
S M T W T F S
          01 02
03 04 05 06 07
$375
08
$375
09
$375
10
$375
11
$375
12
$375
13
$375
14
$375
15
$375
16
$375
17
$375
18
$375
19
$375
20 21 22 23
24 25
$375
26
$375
27
$375
28
$375
29
$375
30
$375
31
$375
           
August 2022
S M T W T F S
  01
$375
02
$375
03
$375
04
$375
05
$375
06
$375
07
$375
08
$375
09
$375
10
$375
11
$375
12
$375
13
$375
14
$375
15
$375
16
$375
17
$375
18
$375
19
$325
20
$325
21
$325
22
$325
23
$325
24
$325
25
$325
26
$325
27
$325
28
$325
29
$325
30
$325
31
$325
     
September 2022
S M T W T F S
        01
$325
02
$325
03
$325
04
$325
05
$325
06
$325
07
$325
08
$325
09
$325
10
$325
11
$325
12
$325
13
$325
14
$325
15
$325
16
$325
17
$325
18
$325
19
$325
20
$325
21
$
22
$
23
$
24
$
25
$
26
$
27
$
28
$
29
$
30
$
 
    Available     Unavailable  Check-In Only  Check-Out Only

Detailed Quote
Save to favorites
Close Inquiry

Inquire about this property:

Request Info
Print